2010. július 24., szombat

14. nap, hétfő

Utolsó nap kegyes volt hozzánk az idő. Napsütés 35 fok és állandó szél az óceán felől. Délután volt néhány ötperces zápor, de ez normális errefelé. Örültünk neki, mert Florida ide, napsütés oda, két hét alatt nem igazán barnultunk semmit. Így mégsem mehetünk haza. Végül is megállapítottam, hogy Florida nyáron is látogatható. Meleg van, de nem kibírhatatlan, és minden zárt helyiség légkondicionált. Nekünk a hurrikánt is sikerült elkerülnünk, bár szívesen megnéztem volna egyet.
Miami Beach drága hely. Ha valaki csak strandolni utazna ide, inkább javasolnám neki a Mexikói-öböl felőli oldalt. A homok fehérebb, a szél gyengébb, az árak jóval szerényebbek.
Erről jut eszembe! Ha valaki szereti a mexikói kaját, annak a Tacco Bell gyorsétterem lánc maga lesz a mennyország. Van egy olyan menü, amibe belefér egy taccos, két különböző burrito, valami fahéjas édesség és egy akárhányszor újratölthető üdítős pohár. Mindez 5, az-az öt Dollár! (Összehasonlításul, ma 20$-ba került egy reggeli a szállodánkban.)